Odborný/á asistent/ka – pojištění majetku
Koho hledáme:
Hledáme na hlavní pracovní poměr spolehlivého kolegu/kolegyni do našeho pražského týmu, a to na oddělení majetku a odpovědnosti, které řeší pojištění velkých rizik pro naše významné klienty.
Co bude Vašim úkolem:
- administrativní a odborná podpora pro makléře (kompletace podkladů pojistných smluv, vedení dokumentace, zpracování kalkulací, poptávek)
- komunikace s pojišťovnami, se stávajícími klienty
- vyřizování e-mailové a písemné korespondence s pojišťovnami a s klienty
- zpracování přehledů, reportů, podkladů, sestav
- vyzvedávání smluv na pojišťovnách nebo u klientů
- po složení zkoušek odbornosti správa svěřeného kmene pojistných smluv v oblasti korporátního pojištění, zejména pojištění majetku a odpovědnosti pro podnikatele a firmy (nejedná se o akviziční činnost a získávání nových klientů)
Co by Vám nemělo chybět
- minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
- samostatnost, spolehlivost, dotahování úkolů
- pečlivost, analytické myšlení
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- angličtina na komunikační úrovni
- ochota průběžně se vzdělávat a učit novým věcem
- výborná znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a perspektivní práci ve stabilní společnosti s možností profesního růstu
- příjemné pracovní prostředí
- podporu při realizaci stanovených cílů, odborné vzdělání
- stravenkový paušál, příspěvek na Pluxee Flexi Card a MultiSport kartu
- 25 dní dovolené + 2 dny sick-day
- kurzy angličtiny na firmě
- firemní akce, teambuildingy
- práci na trvalý pracovní poměr