Odborný/á asistent/ka – pojištění majetku

Koho hledáme:

Hledáme na hlavní pracovní poměr spolehlivého kolegu/kolegyni do našeho pražského týmu, který se stará o pojištění velkých rizik pro naše významné klienty.

Co bude Vašim úkolem: 

  • administrativní podpora pro makléře – administrativní činnost (kompletace podkladů pojistných smluv, vedení dokumentace, zpracování kalkulací)
  • komunikace s pojišťovnami a se stávajícími klienty
  • vyřizování e-mailové a písemné korespondence
  • zpracování přehledů, sestav majetku
  • vyzvedávání smluv na pojišťovnách nebo u klientů
  • po zapracování správa svěřeného kmene pojistných smluv v oblasti korporátního pojištění, zejména pojištění majetku a odpovědnosti pro podnikatele a firmy (nejedná se o akviziční činnost a získávání nových klientů)

Co by Vám nemělo chybět:

  • minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
  • samostatnost a spolehlivost
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • ochota průběžně se vzdělávat a učit novým věcem
  • výborná znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou a perspektivní práci ve stabilní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí
  • podporu při realizaci stanovených cílů, profesní růst, odborné vzdělávání
  • stravenkový paušál, příspěvek na Pluxee Flexi Card
  • 25 dní dovolené + 2 dny sick-day
  • firemní akce, teambuildingy
  • práci na trvalý pracovní poměr

Vážíme si našich klientů a jejich spokojenost je pro nás zásadní

Ewals Cargo Care GECO JIPOCAR TRANSPORT RKL Opava TON VINCENTKA
© ARSYLINE 2016
Varování
Zavřít
Zavřít