Odborný/á asistent/ka – pojištění majetku

Koho hledáme:

Hledáme na hlavní pracovní poměr spolehlivého kolegu/kolegyni do našeho brněnského týmu, a to na oddělení majetku a odpovědnosti, které řeší zejména velká rizika pro naše významné klienty.

Hledáme komunikativní, spolehlivé zaměstnance, kteří mají chuť na sobě dále pracovat.

Co bude Vašim úkolem: 

  • administrativní podpora pro makléře – administrativní činnost (kompletace podkladů pojistných smluv, spolupráce při vedení dokumentace, zpracování analýz)
  • komunikace s pojišťovnami, se stávajícími klienty a obchodními partnery
  • vyřizování e-mailové a písemné korespondence s pojišťovnami a s klienty
  • zpracování kalkulací, přehledů, sestav majetku
  • odpovědnost za samostatné úkoly, projekty
  • práce s interním systémem
  • vyzvedávání smluv na pojišťovnách nebo u klientů

Co by Vám nemělo chybět

  • minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • flexibilita, samostatnost, spolehlivost, vlastní iniciativa
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • ochota průběžně se vzdělávat a učit novým věcem
  • výborná znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
  • profesní růst – pojišťovací makléř
  • podporu při realizaci stanovených cílů
  • firemní akce, teambuildingy
  • stravenky, příspěvky na Sodexo Flexi Pass Card
  • na odpočinek máte u nás 25 dní dovolené
  • práci na trvalý pracovní poměr
  • odpovídající platové ohodnocení

Vážíme si našich klientů a jejich spokojenost je pro nás zásadní

Ewals Cargo Care GECO JIPOCAR TRANSPORT RKL Opava TON VINCENTKA
© ARSYLINE 2016
Varování
Zavřít
Zavřít