Kateřina Ďurovičová hledá na hlavní pracovní poměr spolehlivého kolegu/kolegyni do našeho ostravského týmu, a to na oddělení majetku a odpovědnosti, které řeší zejména velká rizika pro naše významné klienty.
Hledáme komunikativní, spolehlivé zaměstnance, kteří mají chuť na sobě dále pracovat.
Co bude Vašim úkolem:
- administrativní podpora pro makléře – administrativní činnost (kompletace podkladů pojistných smluv, spolupráce při vedení dokumentace, zpracování analýz)
- vyzvedávání smluv na pojišťovnách nebo u klientů
- komunikace s pojišťovnami, se stávajícími klienty a obchodními partnery
- vyřizování e-mailové a písemné korespondence s pojišťovnami a s klienty
- zpracování kalkulací, přehledů, sestav majetku
Co by Vám nemělo chybět
- minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- flexibilita, samostatnost, spolehlivost, vlastní iniciativa
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- ochota průběžně se vzdělávat a učit novým věcem
- výborná znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook)
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Co Vám můžeme nabídnout:
- zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
- podporu při realizaci stanovených cílů, profesní růst
- firemní akce, teambuildingy
- stravenky, příspěvky na Sodexo Flexi Pass Card
- na odpočinek máte u nás 25 dní dovolené
- práci na trvalý pracovní poměr
- odpovídající platové ohodnocení