Asistentka - administrativa

Hledáme na částečný pracovní poměr (1/2 úvazek – 4 hodiny) spolehlivého kolegu/kolegyni do našeho brněnského týmu – ohledně zajištění chodu pobočky.

Náplň práce:

  • administrativní podpora chodu firmy – administrativní činnost (zpracování příchozí a odchozí korespondence, kompletace podkladů pojistných smluv, spolupráce při vedení dokumentace apod.)
  • spolupráce, komunikace s pojišťovnami
  • odpovědnost za samostatné úkoly
  • práce s interním systémem
  • ostatní podpůrné činnosti související s chodem společnosti

Požadujeme:

  • min. SŠ s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
  • flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, vlastní iniciativu
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • výbornou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Nabízíme:

  • zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
  • podporu profesního růstu a seberealizace
  • pravidelné školení a vzdělávání
  • moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
  • odpovídající platové ohodnocení
  • práci na trvalý pracovní poměr + další zaměstnanecké výhody

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na email: personalistika@satum.cz.

Vážíme si našich klientů a jejich spokojenost je pro nás zásadní

Ewals Cargo Care GECO JIPOCAR TRANSPORT RKL Opava TON VIADRUS VINCENTKA
© ARSYLINE 2016
Varování
Zavřít
Zavřít