Asistentka oddělení osobního pojištění a financí

Náplň práce:

  • vedení dokumentace
  • komunikace a rozvoj vztahů s klienty a pojistiteli
  • příprava podkladů a realizace výběrových řízení na pojistitele
  • správa pojištění klientů (kontakt stávajících a nových klientů)
  • prezentace naší společnosti a našich služeb

Požadujeme:

  • SŠ, VŠ vzdělání (ekonomického nebo technického zaměření výhodou)
  • praxi v oboru pojišťovnictví výhodou
  • ochotu průběžně se vzdělávat a učit novým věcem
  • flexibilitu, samostatnost, spolehlivost a komunikační schopnosti
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
  • podporu při realizaci stanovených cílů
  • podporu profesního růstu a seberealizace
  • pravidelné školení a vzdělávání
  • moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
  • odpovídající platové ohodnocení
  • práci na trvalý pracovní poměr + další zaměstnanecké výhody

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte prostřednictvím formuláře.

Jméno:* Příjmení:*
E-mail:* Telefon:
Zpráva:
Životopis:*
Přiložit soubor

Vážíme si našich klientů a jejich spokojenost je pro nás zásadní

Ewals Cargo Care Fakultní nemocnice Olomouc GECO JIPOCAR TRANSPORT Letiště Ostrava RKL Opava TON VIADRUS VINCENTKA
© ARSYLINE 2016
Varování
Zavřít
Zavřít