Asistent/ka – odborný administrativní pracovník

Hledáme na hlavní pracovní poměr spolehlivého kolegu/kolegyni do našeho pražského týmu – ohledně zajištění chodu pobočky. U zájemců na tuto pozici očekáváme především dobré komunikační a organizační schopnosti.

Náplň práce:

  • administrativní podpora chodu firmy – administrativní činnost (zpracování příchozí a odchozí korespondence, zpracování docházky, kompletace podkladů pojistných smluv, spolupráce při zpracování dokumentace apod.)
  • spolupráce, komunikace s pojišťovnami a klienty
  • odpovědnost za samostatné úkoly
  • práce s interním systémem
  • ostatní podpůrné činnosti související s chodem pobočky

Požadujeme:

  • min. SŠ s maturitou (ekonomického nebo technického zaměření)
  • flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, vlastní iniciativu, pečlivost
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • ochotu průběžně se vzdělávat a učit novým věcem
  • výbornou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Nabízíme:

  • zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
  • podporu profesního růstu a seberealizace
  • pravidelné školení a vzdělávání
  • moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
  • odpovídající platové ohodnocení
  • práci na trvalý pracovní poměr + další zaměstnanecké výhody


Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte prostřednictvím formuláře.

Jméno:* Příjmení:*
E-mail:* Telefon:
Zpráva:
Životopis:*
Přiložit soubor

Vážíme si našich klientů a jejich spokojenost je pro nás zásadní

Ewals Cargo Care Fakultní nemocnice Olomouc GECO JIPOCAR TRANSPORT Letiště Ostrava RKL Opava TON VIADRUS VINCENTKA
© ARSYLINE 2016
Varování
Zavřít
Zavřít